39.,40.,41. stránka

07.01.2011 19:55

           Po našem děsivém rozhovoru jsem jela ze školy bohužel sama.Nelly mi ani neřekla o tom že odedneška chodí s Matesem.Nevím, ale poslední dobou by se měla trochu mírnit.Střídá kluky jako ponožky.Možná to vypadá jako bych na ní třeba žárlila nebo jí záviděla ale omyl je pravdou.Tohle jediné mi na ní vadí.Hraje si s klukama celkem dost špinavou hru a jednou na to doplati.Teda podle mého názoru.Neodvážím se jí to ale říct, protože se bojím co by na to řekla.Je to přece jenom moje jediná zpřízněná duše.

     Dneska jsem se vyjmečně rozhodla že zůstanu doma a nepůjdu nikam ven.Uklidím si pokoj a možná i celý dům.Konečně po třech letech jsem se jednou těšila domů.Bylo to zvláštní.Od té doby co mi jednou máma oznámila že se k nám nastěhuje pro mě naprosto cizí chlápek, nemohla jsem uvěřit vlastním uším.Bylo to jen dva měsíce po tom, co podaly s tátou rozvodové papíry a ona si hned dotáhla domů Mariana.Ještě mě tehdy ujiš´tovala že se mi bude líbit a že mu budu brzo říkat tati.Ano, chtěla jsem mu tak začít říkat po dvou týdnech, když mi denoděnně nosil večeři do postele a kupoval mi plyšáky,oblečení a dával peníze na kredit.Po dvou měsících jsem mu už říkala jenom ON.Prostě ON.Doteď se za to stydím že jsem mu někdy chtěla říkat tátovým titulem.Byla jsem ale blbá 14-ti letá holka, která ulítávala na Tokio Hotel a myslela si jak není zajímavá když má podprsenku od Diora.Dneska bych si o něho ani kolo neopřela.

      Když jsem vstoupial do našeho domu, hned mě něco praštilo do nosu.Bylo to něco co jsem za poslední dva roky nezažila.Byla to svoboda.Nevisel tady žádný strach, kterého bych se bála a ani žádné jiné omezování.Usmála jsem se na sebe do velkého zrdcadla a utíkala nahoru do pokoje.Sebrala jsem svoje nejlepší cédéčko r'n'b a disca a utíkala zpátky do obýváku kde jsem to rozjela na plné pecky na dvd.Byl to naprosto skvělej pocit který jsem už dlouho nezažila.A pokud se nestane nějaký zázrak, ani nezažiju.Smála jsem se jako snad nikdy.Kluzala jsem po plovoučce a zpívala si.Byla jsem šťastná, odvázaná, prostě ta Shayne Ward, která tady byla kdysi.Z mojeho snění mě vzbudil až jeden pohled z okna.Na chodníku kolem našeho baráku se procházela Tereza s Michalem za ruku.Nemohla jsem uvěřit vlastním očím, protože do poslední chvíle jsem si myslela že Michal jenom kecá protože mě třeba nechce.Došla jsem oknu a Tereza jako by věděla že se dívám, skočila Michalovi kolem krku a začala ho líbat.Pak ho milostně obajala a najednou mě Michal zpatřil.Zadíval se na mě a já jsem rychle odskočila od okna a stáhla žaluzie v domění že si mě nevšimnul.Jsem opravdu tak naivní?Zamiovaná dvojička se nenechala rušit a pokračovala v chodu.,,Nebudu to hrotit.“ přece se nebudu uhánět za klukem, který o mě nestojí.Ale za Nathanem se rozhodně nevrátím.Jak jsem se dozvěděla včera od Matese, je Nathan dva týdny na praxi v Luhačovicích, takže mám evidentně klid.Aspoň na chvíli.

       Dnešní den je asi nejspíše opravdu můj šťastný.Dostala jsem nápad že uvařím mě a mámě večeři.Bude to fajn den.Popovídáme se spolu jako už jsme si dlouho nepovídaly a uděláme si hezký večer bez toho zmetka.Zrovna jsem začala dusit maso, když u dveří zazvonil zvonek.,,Kdo to k sakru může být?“ Utřela jsem si ruce do útěrky a v mých domácích papučích a špinavém tričku, jsem šla neznámému otevřít.,,Už letím!“ Než jsem našla klíče, abych mohla odemknout, připadalo mi to jako věčnost. ,,Ahoj.“ On?Co tady dělá?Před chvíli byl úplně někde jinde s úplně někým jiným.,,Můžu jít dál že jo?“ Jeho upřímnost a drzost v jednom mě u něho tak uchvacovalo.,,Co potřebuješ?“Michal si mě prohlédnul od paty až k hlavě a zasmál se.,,Sluší ti to popelko.“ Hahaha ještě ty si ze mě dělěj srandu.Usmála jsem se na něho taky a sedla si na schody.,,Nezlob se že tě nepozvu dále ale v kuchyni je bordel,v obýváku je kupa prádla a v koupelně nejspíše povodeň.“ Michal se zase usmál a jeho čokoládové oči zářily jako hvězdičky.,,A ložnice vašich?“ Kouknul na mě zvídavě a já jsem na něho koukala jako mameluk.,,Aha tak to asi taky ne.Tak co tvůj pokojíček?No taky ne tak se spokojím i se sklepem.“ Jeho humor mě dostává do extáze! ,,No ten pokoj bysme mohly zkusit.“ Vstala jsem ze schodů a vedla ho nahoru po schodech.Znám ho celkem dlouho a povídala jsem si s ním tolikrát ,ale stejně mi z něho náramně buší srdce a ti motýlci v břiše mi dělají v těle pořádnou paseku.V rychlosti jsem sundala oblečení z postele ale nějak mi vyklouzla z kupy hader podprsenka.Spadla na zem a Michal jí ochotně vzal a zvedl si ji před oči.Usmál takovým tím zvídavým úsměvem, co ho umí jenom kluci a přiložil si ji na rty.Z hluboka se nadechl a přivřel oči.Ve mě by se krve nedořezal.Bože takový trapas! ,,Fetišisto!“ Pronesla jsem ve smíchu a vytrhla mu mojí trofej z ruky.Najednou se Michal vyvalil na postel  a koukal do stropu.Měla jsem v tu chvíli tak trochu pocit,že mi prostě patří.Napadlo mě trochu že bych mohla za ním skočit a prostě mu jen tak položit svojí hlavu na jeho hruď a ležet tak dlouho než bude další den.Stála jsem před postelí s tou kupou oblečení a koukala na toho kluka, co s emi válel na posteli a já jsem mu nemohla říkat lásko.

,,Ty se mě ani nezeptáš co tady dělám?“ Než jsem se vzapatovala,zvedl Michal hlavu a díval se na mě.

,,Ještě před chvílí si tady ležel a koukal mi na strop.“ položil si hlavu zpátky na polsštář a zavřel oči.,,Tak dobře.Co tady teda děláš?“ Opět si sednul na postel a sundal si mikinu.Musela jsem hned využít toho, že jsem se podívala na jeho sexy tělo, když se mu vyhrnulo i tričko.To celkem vypracované tělo mi dělalo v hlavě kolotoč.Ještě nikdy mě žádný kluk tak nevzrušoval.,,Tak řekneš mi proč jsi teda tady?“ Jeho nádherné oči kmitaly po pokoji a já jsem třeba chtěla slyšet větu-protože jsi mi chyběla lásko.Místo toho se mi dostala rychlá odpověď. ,,Proč se nerozejdeš s Nathanem?Všude po Praze rozhlašuje ne moc hezký věci.“ Cože?Co by o mě mohl roznášet?To já bych o něm mohla povídat celé hodiny. ,,Co o mě říká?“ Sedla jsem si vedle něho na postel a sledovala jeho reakce.On dělal nejspíše to stejné.,,Říká se o tobě že jsem nymfomanka a že si ho hodněkrát prostě zneužila a že jsi, jak bych to řekl slušně,...pichna.“ Dělá si ze mě srandu?Nejhorší na tom je, že Nathan by toho byl schopný. ,,Ten hajzl!Jediný kdo mě tady zneužívá je on!Jak může něco takového říct?Za chvíli bude říkat že nezmlátil on mě ale já jeho!“ Vystřelila jsem z postele a chtěla jít ke dveřím.Michal mě ale zastoupil a byli jsme od sebe tak blizoučko jako snad nikdy.Najednou zdvihl ruku a pohladil mě po obličeji.,,Nechápu jak si může něco dovolit k takové holce jako jsi ty.“ Myslí to semnou upřímně nebo budu další jako Nelly?Obešla jsem ho obloukem a šla zpátky do kuchyně.Omáčka ,kterou jsem se snažila ukuchtit mi už trošku utíkala.Postavila jsem se ke sporáku a snažila se vymyslet co sní.Nebyla jsem ale sto vymyslet co s ní je.Najednou stál Michal ve dveřích.,,Ty brečíš?Kvůli Nathanovi?“ Nic se nedá dělat ale ta omáčka bude kořeněná mýma slzama.Michal přišel ke mně zezadu a obejmul mě.Cítila jsem jeho tělo na mojem a slzy byly ty tam.Chytl mi moje ruce a složil mi je na břicho.Začal se kroutit jako bysme tančily ploužák a položil mi hlavu na rameno.,,Moc bych tě chtěla Michale.“Zašeptala jsem mu do ucha.,,Já tebe taky.“ Konečně se mi dostalo odpovědi,po které jsem toužila od doby co jsem ho viděla.Otočila jsem se tak, abych mu viděla do očí a ruce mu položila kolem krku.On mě chytl kolem pasu a koukaly jsme na sebe.Nikdy jsem si nevšimla že jeho oči jsou tak nádherné.Chtěla jsem zkusit jak chutnají jeho rty ale potom co se stalo na hřbitově jsem chtěla počkat až začne první krok on.Najednou se stalo něco, za co bych v mojí dané situaci vraždila.V zámku se objevily máminy klíče.Shayne?Jsi doma?“ Co tady proboha chce?! Rychle jsme se od sebe odtrhly a já jsem si opět všímala svojí omáčky.,,Ahoj Shay.Dobrý den mladý muži.Nenechte se rušit.“ Tak dneska mám na mámu speciální vztek!Já ho snad nikdy nepolíbím!,,To nebude nutné já už jsem stejně na odchodu.Nahledanou.Ahoj Shay.“

,,Počkej odprovodím tě!“

,,To nebude třeba,vím kde jsou dveře.“ Odešel z kuchyně a já jsem zase zůstala jako ten kůl v plotě