57.,58 stránka

07.01.2011 20:01

     Ten večer se měla konat ana dlouho plánovaná garden party u Michala na zahradě.Vidina toho že tam bude Michal mě naprosto naplňovala pocitem štěstí a vzrušení.Jenže jakmile jsem si představila že se ke mně hrne Nathan,přešla mě jakákoli vidina s Michalem.Je to celkem dilema ale zase je tu jednma pozotivní zpráva, a to ta, že Nathan zítra odjíždí na praxi.No jenže není jediný.Já jedu hned za dva týdny.Zamyslela jsem na nad tím,jaké to asi budem na mojí první praxi.Nejspíše si pořádně máknu ale zároveň tam poznám třeba nové lidi a dostanu se na chvíli mezi jiné lidi.Lehla jsem si na postel a představovala dnešní párty.Hodně alkoholu,jídla,tance a Michala.V hlavě se mi rojilo miliony myšlenek a každá se týkala Michala.Představovala jsem si jeho a mě jak tančímě nějaký vášnivý ploužák a naše těla jsou na sobě na milimetry přilepená.Zavřela jsem oči a v hlavě mi zněl jeho dech.Nešlo tomu zabránit.Vzrušovaly mě pouze myšlenky na něho natož se s ním osobně bavit.Pomalu jsem jednu ruku spouštěla až dolů a zasouvala jí pod kalhotky.Druhá ruka instinktivně zajela pod tričko a v hlavě se mi rojily další myšlenky.Tělo se mi svíralo pod náporem pohybů a svalů.Dech se mi zrychlil a tep jsem měla na pokraji infarktu.Nešlo přestat.Ocitala jsem se stále blíže rozkoši.Čím dál tím blíže orgasmu.Ještě chvíli a bude po všem, pomyslela jsem si.Těsně před vrcholem mi tělem projela silná křeč a v hlase se ozvalo zasténání.Prohla jsem se pod náporem orgasmu téměř do pravého ůhlu a další tři minuty jsem jenom ležela.Naprosto vyčerpaná ale spokojená.Přikryla jsem se dekou a za chvíli jsem už nevěděla o světě.

       Probudila jsem se něco kolem půl šesté.Posadila jsem se zakoukala se do zdi.Co se asi tak dneska ještě přihodí?Postavila jsem se na nohy a došla do koupelny.Svlékla jsem ze sebe šaty a všimla si  na těle modřin.Ještě nestihly zmizet od té doby co mě Marian mlátil.Ani si nejsem jista jestli s evubec nekdy zahoji.Pustila jsem si do vany horkou vodu a nechal ji jen tak stekat po těle.Musim byt na dnesek perfektne pripravena,pokud chci na Michala udelat dobry dojem.Nanesla jsem si na nohy holící pěnu a zbavila se stále rostoucich chloupku.Asi po pul hodine jsem se zvedla v domeni ze vylezu z vany.Nebyl to dobrý nápad.Do hlavy mi vjela tupá bolest a pomalu jsem ztracela vedomi.Opřela jsem se o umyvadlo a sjela až na zem kde sem si lehla a hluboce dýchala.Tenhle stav jsem ještě v životě nepoznala.Asi deset minut jsem ležela a koukala do stropu.Odhodlala jsem se aspon pokleknout.Muj krevni tlak byl evidentne v pohode a tak jsem se postavila na nohy a hned otevrela dvere koupelny abych nabrala kyslik.Ze dveří se vyvalil kouř páry a mlhy. ,,Ooo ty netroškaříš.Já nevedel že máme doma parní saunu.“ Marek se pokusil o nahodilý vtip ale me to moc vtipne nepripadalo.Dosla jsem do pokoje jen v ručníku a začala se přehrabovat ve skříni.Ani me nenapadlo ze delka mojí osušky jen tak tak saha k mojemu zadku natoz co se bude dit když se ještě ohybam ke skříni.Nedošlo mi to, a dál jsem se prohrabovala ve svých věcech.Najednou se za mnou ozval zvuk fotáku.Rychle jsem se otocila ale Marek delal jako ze nic.Na chvili jsem se zarazila ale on se tvářil že o mě nevi.Odešla jsem se převliknout zpatky do koupelny a v hlave mi to stále srotovalo.Kdyz jsem se vratila do pokoje,Marek tam uz nebyl.Jeho mobil lezel na posteli.Otočila jsem se a ujistila ze nestoji za mnou.Zamknula jsem za sebou a vrhla se k mobilu.Nasla jsem si dokumenty a poslední focene obrazky.Málem mě oblilo horko.Padla jsem na postel zírajíc na svoje pozadi ze satniku.Presla jsem k další fotce a nestacila se divit.Jedna horsi fotka nez druha.Fotil me když jsem spala,odkryval moji perinu a fotil me.Tak samo tam byly i fotky z koupelny! Ten šmejd me fotil skrytou kamerou!