POSTŘEH 4.

21.02.2011 18:46

PRVNÍ MĚSÍC 

 

     Dneska je to přesně měsíc. 21. 2. 2011

 

Začíná mi to připadat jako sen. Jako by tady ani nikdy nebyl. Jako by to bylo všechno jen můj výmysl to, že jsem měla 6 let kocoura, nerozlučitelného přítele, který stál u mně za každé situace. Ale těch zážitků a společných chvilek bylo tolik, že mně ujišťujou, že všechno byla realita. Že jsem ztratila toho nejlepšího kamaráda, jedinou oporu, mazlíčka, miláčka, hračku=) Dá se to srovnat s odchodem někoho blízkého, rozchodem přítele...

Dokud člověk něco takového neprožije na vlastní kůži, neví jaké to je. Do teď mi fakt, že umřel připomíná jen ta hrůzná vzpomínka, jak jsem se ráno probudila a on nedýchal. Jak jsem běžela do koupelny pro maminu a snažila se Cuříka oživovat. Přišly neskutečné výčitky svědomí, když jsem později přemýšlela nad tím, že jsem jí na tu operaci dovedla, že jsem si utahovala jestli to přežije, že jsem nedýchala dostatečně dlouho a že neměla dostatečně zavřenou tlamičku, ŽE JSEM MĚLA ZAVOLAT POHOTOVOST ZA KAŽDOU CENU. Peníze byly to nejmenší a teď mně to žere ze všeho nejvíce. Celou noc jsem ani  jednou nemyslela na to, že to nepřežije. ANI JEDNOU! Tak jsem jí věřila. Ale přece mně něco vedlo k tomu, abych projela pohotovosti veterin a zjistila první pomoc. Netušila jsem, že se mi za pár hodin bude hodit.

Už tehdy, když začala v devět večer rychle dýchat, už tehdy jsme ji měly zavolat. Proč sme to neudělaly?! Jen proto že se mamina styděla za to, že ten druhý veterinář byl náš soused a my šli k jinému. Jen proto! Peníze nehrály roli, počkal by nám s něma. ALE CUKŘÍK MOHL ŽÍT! MOhl tady teď ležet se mnou! Tyhle výčitky nikdy nezmizí. Ale nepamatuju se, že bych o té pojízdné pohotovosti věděla. Vzpomněla jsem si na ní až tři dny potom. Kdo ví, třeba už by jí pomoci nebylo. Třeba ale ano. Třeba by to vzdala o pár hodin později, ale věděli by jsme, že jsme to zkusily, že dostala naději.

    Plomiň mi to Cukří <3 =( Ale já věřím že si teď můj anděl strážný=o* Ale jsem si jistá že ti tam není líp=) Tady ti nic nechybělo zlobidlo moje=) <3

    NIKDY, NIKDY NA TEBE NEZAPOMENU=o*=o*