Vzkazy od nás do kočičího nebe...=)<3

23.01.2011 21:17

 ......... Dupinku můj jediný úžasný, chybíš nám tu všem=o* Hlavně mně=o* Dneska v noci se dělo něco divného, a já si jsem jistá že si byl u mně=o* Tady v pokoji jako duch=o* Šmudla lítala po celém bytě a blbla jako dycky s tebou když jste se honily=) Lezla kam se dalo a to nikdy v noci nedělala=) Doufám že jsi to byl ty=o* Je to klásný pocit, když vím že jsi tady pořád semnou....<3<3

......... Dneska jsem objevila, že mi zmizela ta jizva co jsi mi tehdy udělal=( Byla na ruce celou dobu, ale ztratil ses ty, ztratila se i ona=(

..........Nemohla jsem už dneska jinak a rozplakala se jak tady byl Páťa. Věř mi, nebo ne, ale plakal semnou =o* Taky mu moc chybíš dupi=o*

..........I bez tvého hlasitého ,,řvaní" se tu blbě usíná...Nemá mi kdo shazovat kytku z okna=( =) Však ty víš bloučíne moj=o* Všechno je tu prázdné bez tebe..=( Ale pořád si neuvědomuju, že už tě nikdy neuvidím='( Přijde mi to, jako bys byl na chvíli pryč='( Včera jsem četla dvě takové věci, že jedna paní nechala spálit svojeho pejska a potom až umře, chtěla být  smíšená s jeho popelem a rozprášena. Taky bych si to přála... Byl jsi součást mého života Cukroulíne=o* Druhá věc byla, že se paní loučila se svým pejskem a nakonec mu řekla ,, STEJNĚ JSI BYL NEJLEPŠÍ CHLAP V MOJEM ŽIVOTĚ".. tO TY JSI BYL cUKŘÍ=O* 

......... Abys věděl, pokazil si mi plány.... Těšila jsem se že si pořídíme pejska, budeme chodit ven a až se přestěhujem, že půjdeš semnou...=o*

..........Všem tady chybíš.Hlavně tvojí mamince. POřád chodí na místo kde jsi spinkal naposledy a mňouká, Přád spí u mně na peřině, Pfff to jsi mohl jenom ty=) Skáče zamnou na sedačku a kouká mi do oček jako by mně nechápala. Když řeknu tvoje jméno, hned zamňouká..Chybíš ji..='(

...........Taky jsem četla o zvířecím nebi..Že je to velká louka, na které si všechny zvířátka hrajou. Za loukou teče řeka a za ní je duhový most. Žádné zvíře nemůže přejít most bez svého páníčka a musí čekat na něj. Takže Cukrouši, hezky čekej=) <3 Já si plo Tebe jednou přijdu=o* A nepůjdu sama=) POzdravuj tam ehm=) BINEČKA, MOJI KUPU KŘEČKŮ, LABORATORNÍ MYŠKU JERRYHO (nesežer ho ), FILIPKA, PANA BUBLINU, PANA KUALIKA, a snad sem už na nikoho nezapoměla=o*  

........... Taťka chtěl odnést Šmudlu na barák a nechat jí nadupčit plo koťátka...ale já už nechci=( Tys byl jediný a nechci tě nahrazovat jinou kočkou=o* 

............ Takže doufám že se tam máš hezky a chodíš mně pravidelně navštivovat, jako na záchod, šmírovat do koupelny a tak=o* Dneska budeš mít ustláno u mně=o* Jako vždy miláčik=o* MILUJU TĚ CUKOUŠKU MŮJ=o* Neskutečně mi chýbaš='(='(<3