Změna je život

29.01.2011 16:44

         

            Pořád si nedokážu zvyknout že tady Cukřík není, ale už se to trošku zlepšilo. Včera to byl přesně týden a já ho pořád vidím ležet na té dece u mojí postele...=( Jinak si ani neuvědomuju že není semnou. Myslím na něho, povídáme si spolu a tak... Je tu pořád se mnou =o*

        KOnečně jsem naše ukecala na alternativu psa. V útulku mají jednoho labradůdla 11 měsíčního, tak si plo něho nejspíše zítra jdu. Neberu to jako křivdu vůči CUkříkovi. On věděl že toho psa chci a chtěla jsem chodit ven ve trojku. Křivda by byla, kdybych chtěla Cukříka zaplácnout jinou kočkou třeba se stejným jménem. To by byla křivda. Moc mi tu chybí=o* On měl být to jediné zvíře, které mně ještě přežije.... Já doufám že se na mně nebudeš zlobit miláčik=o* Ale myslím, že se ti náš nový kamarád bude líbit=) Marley, Baddy, nebo Niko?=)